review storytel, hoe bevalt het?

Vandaag een review van storytel. Een luisterboekenapp voor op je telefoon. Deze app heb ik nu ongeveer twee maanden. ik heb vier boeken geluisterd, waarvan drie boeken een serie waren. In deze post vertel ik je meer over de app storytell en wat ik ervan vind.

Wat ik heb geluisterd

Een van de boeken die ik heb geluisterd is ”tweede kans”. Dit is een storytel orignal bestaande uit drie delen. Het verhaal is geschreven door Martijn van Beek. Ik moet zeggen dat ik toch menig keer zonder nadenken op ”volgende aflevering” heb geklikt, puur omdat ik wilde weten hoe het verhaal verder zou gaan. Daarnaast heb ik geluisterd naar ‘hun verloedere me taal‘ en dit was echt een geniaal boek. Ik heb heel vaak dubbel gelegen om de woordgrappen. Mensen staarde me raar aan terwijl ik weer eens een lachkick had. Ik luisterde dit telkens onderweg  van en naar mijn werk.

Het verdere aanbod van storytel

Het aanbod van Storytel is erg divers. Je hebt een hoop categorieën waar je naar hartenlust in kan zoeken en bladeren. Iets dat mij erg blij maakt. Juist omdat ik graag geordend werk en alle dingen geordend wil hebben. Vooral in mijn hoofd. Hierdoor is zoeken voor mij makkelijker. Als ik bijvoorbeeld zin heb ik een spannend boek, kan ik de geschiedenis afdeling overslaan. Naast de wat oudere boeken, staan er ook boeken op die nog niet zo lang uit zijn. En je hebt een flinke lijst met Storytel originals.  Ondertussen heb ik de app al weer een tijdje en ik moet zeggen dat ik hem iets minder ben gaan gebruiken. Dit is vooral omdat ik een spannend boek aan het lezen was en blijkbaar gaat lezen en luisteren naar verschillende boeken niet goed samen bij mij.

boek luisteren

Genieten van het luisteren

Wel geniet ik elke keer van het luisteren naar de verhalen, dus die app blijft nog wel even op mijn telefoon staan. Vooral omdat er echt nog een hoop boeken zijn waar ik graag naar wil luisteren. Maar ik merk wel dat ik er meer de tijd voor moet gaan maken. Dus dat ga ik dan ook doen, vandaag nog (op het moment van typen). Een unlimited abbonement kost nu 11.99 per maand.

Heb jij storytel? En waarom wel/niet?

Sharing is caring

Dit vind je misschien ook leuk...